Kategorie
E-commerce, Google Ads
Kampanie sezonowe. Szybkie skalowanie kampanii Google Ads na przykładzie e-commerce z branży ogrodowej
Social media
Ponad 29 000 fanów strony „Alicja w Krainie Czarów – Ogród Świateł” w 4 miesiące oraz średni zasięg wirusowy powyżej 26 000 użytkowników dziennie
Google Ads, Facebook Ads
581 leadów i 7,74 zł za kontakt od osób zainteresowanych budową domu w technologii prefabrykowanej. Case study kampanii Google i Facebook Ads HausWerk
Produkty inwestycyjne, Google Ads, Facebook Ads
Ponad 3,45 miliona złotych opłaconych zapisów i 407 akcjonariuszy z emisji akcji Stava w 54 dni
Tysiące pozyskanych leadów od inwestorów i 270 sprzedanych apartamentów w 12 miesięcy dla inwestycji condohotelowej w Karpaczu
E-commerce, Google Ads, Facebook Ads
771% ROAS z Facebook Ads i 951% ROAS z Google Ads w 6 miesięcy dla nowego sklepu e-commerce
Kampanie deweloperskie, Google Ads, Facebook Ads
90 umów rezerwacyjnych w 90 dni! Case study kampanii Google i Facebook Ads inwestycji Imperial Citi Yes
112 mieszkań i 100% realizacji celów. Google i Facebook Ads dla 3 etapów inwestycji mieszkaniowej Imperial Stawowa Residence
Wzrost przychodów z 8813 zł do 389 372 zł miesięcznie z kampanii produktowej Google Ads
Produkty inwestycyjne, Facebook Ads
1573 leadów w 7 miesięcy w koszcie pozyskania 25 zł/leada dla warszawskiej inwestycji condohotelowej Mercure Warszawa Ursus Station
Kampanie hotelowe, Facebook Ads, Social media
Społeczność 30 000 fanów obiektu hotelowego Blue Mountain Resort w ciągu 2 lat
Kampanie hotelowe, Google Ads, Facebook Ads
86% obłożenia i 4% udziału budżetu marketingowego w przychodach z rezerwacji. Case study wakacyjnej kampanii hotelowej w dobie Covid-19
Facebook Ads, Social media
Magiczna kraina, fascynująca kultura i tylko 44 grosze za pozyskanie nowego fana strony na Facebooku Amazing Thailand Poland
Wzrost przychodów o 74% w 30 dni z kampanii Google Ads dla e-commerce na rynku czeskim
Google Ads
Spadek kosztu konwersji o 65% w 30 dni dla agencji turystycznej z Krakowa
Produkty inwestycyjne, Google Ads
Google Ads jako główne źródło pozyskiwania leadów przy sprzedaży apartamentów inwestycyjnych – Panorama Czorsztyn
Aby zoptymalizować naszą stronę internetową i stale ją ulepszać, używamy plików cookie.